תנאי אחריות לשואב ClearAir דגמים Compact, PRO, Pro Salon
1. בתקופת האחריות יתוקנו על ידי ClearAir, בעצמה או באמצעות מי מטעמה, ליקוי, פגם או תקלה במוצר ללא תשלום נוסף. ככל שתידרש החלפת חלק מהמוצר, יהיה החלק המוחלף מקורי וחדש. והכל בכפוף לקבוע בסעיף 5 לתעודת אחריות זו.
2. ClearAir מתחייבת כי במידה ולא קיימה את האמור בסעיף 1 לעיל, תספק לצרכן מוצר חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, לפי שיקול דעתה.
3. ClearAir מתחייבת למסור לצרכן, לאחר התיקון, אישור בכתב ובו פירוט של מהות התיקון ו/או מהות החלקים שהוחלפו.
4. בתקופת האחריות תענה ClearAir לקריאת צרכן לביצוע תיקון ("קריאת שירות") אשר באחריותה על פי תעודת אחריות זו, תוך שבעה ימי עבודה מיום קריאת השירות. התיקון יבוצע במקום הימצאו של המוצר.
5. האחריות לפי תעודת אחריות זו לא תחול בכל אחד מאלה:
א. כוח עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת המוצר לצרכן.
ב. מקור הקלקול הוא בנזק מכוון שגרם הצרכן.
ג. זדון או רשלנות של הצרכן, לרבות שימוש במוצר בניגוד להוראות השימוש.
ד. הקלקול נובע מתקלות או מהפרעות ברשת החשמל.
ה. תיקון שנעשה במוצר בידי מי שלא הורשה לכך מטעם CleaAir.
6. בגין כל קריאת שירות, לגביה התברר כי האחריות אינה חלה על פי תעודת אחריות זו, ו/או בגין כל קריאת שירות לגביה התברר, לאחר בדיקת המוצר כי הוא תקין ואינו מחייב תיקון או החלפת חלקים, תהא ClearAir רשאית לגבות תשלום עבור ביקור הטכנאי בבית הצרכן בהתאם לתעריף הקבוע לכך במחירון.